سفارش خرید کره بادام زمینی خوشمزه بصورت عمده

کره بادام زمینی یکی از مواد غذایی پر خاصیت است و می توان به عنوان صبحانه و میان وعده از آن استفاده کرد.دارای طعم خیلی خوشمزه و لذیذ می باشد و دارای خواص درمانی زیادی است. کره بادام زمینی را از خود بادام زمینی درست می کنند سفارش کره بادام زمینی خوشمزه به صورت عمده خیلی مقرون به صرفه می باشد.بنابراین به شما توصیه می شود این محصول را از فروشنده ی پخش مستقیم آن خریداری کنید.

سفارش خرید کره بادام زمینی خوشمزه بصورت عمده

عامل اصلی در تعیین قیمت کره بادام زمینی

عامل اصلی در تعیین قیمت کره بادام زمینی کره بادام زمینی در کارخانه های تولید کننده آن تولید می شود. با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی متخصص بادام زمینی را به صورت عمده تولید کرده و با استفاده از موادغذایی دیگر مثل شکر، تخم مرغ وغیره آن را درست می کنند. این ماده غذایی خیلی مقوی می باشد و دارای خواص زیادی می باشد.این خوراکی خوشمزه به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می‌باشد.

عواملی که بر قیمت کره بادام زمینی تاثیر می گذارد نوع بادام زمینی با کیفیت، نرخ ترخیص کاری، می باشد. که این عوامل باعث شده قیمت بادام زمینی افزایش داشته باشد. کره بادام زمینی یک خوراکی مقوی و خوشمزه می باشد که برای همه گروه های سنی مناسب است.
به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. کره بادام زمینی دارای طبع گرم می باشد و برای سرد مزاجان خیلی مفید است.
به تقویت حافظه کمک فراوانی می‌کند و سطح یادگیری ما را بالا می‌برد. همچنین به دلیل کلسیم، فیبر، موجود در آن برای رشد استخوان بخصوص در گروه سنی در حال رشد کمک می کند.برای کسانی که مشکل گوارشی دارند و یبوست، استفاده از آن باعث می شود مواد سمی از بدن دفع شود پس به حفظ سلامت روده ها کمک می کند و از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند.

سفارش کره بادام زمینی خوشمزه با قیمت مناسب

سفارش کره بادام زمینی خوشمزه با قیمت مناسب سفارش کره بادام زمینی خوشمزه را می توان از طریق سایت های اینترنتی انجام داد و درب منزل تحویل گرفت. این سایت ها معتبر می باشند و از برند های اصلی استفاده می کنند. امروزه تولید کره بادام زمینی در ایران افزایش یافته و می توان آن را به کشورهای دیگر صادر کرد و از این طریق درآمدی را کسب کرد و به اقتصاد کشور کمک کرد.

کره بادام زمینی یکی از پرخاصیت ترین مواد غذایی است که خیلی خوشمزه می‌باشد و برای بدن مفید است و ویتامین های زیادی را به بدن ما می دهد. برای ورزشکاران که ورزش های سنگین انجام می‌دهند خیلی مفید است و انرژی زیادی به آن ها می دهد. کره بادام زمینی را می توان به صورت فله و کیلویی تهیه کرد که در این صورت قیمت مناسب تری خواهد داشت.توجه کنید که باید آن را در ظرف در بسته قرار داد و به دور از نور آفتاب نگهداری کرد.

270

  1. سلام کره بادام زمینی میان وعده ی خیلی خوبی است و اکثر ورزشکاران از آن استفاده می کنند

  2. با سلام وعرض ادب، از سایت بازدید نمودم، کره بادام زمینی سفارش دادم، کره بادام زمینی سرشار از فیبر وانرژی است به استحکام استخوان ها کمک میکند، حتما سفارش دهید

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات جامعی که در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر ویژه بابت کره بادام زمینی باکیفیت، خوش طعم، پر خاصیت و ارگانیک و سرشار از مواد مقوی و ویتامین که یک خوراکی بسیار عالی برای وعده صبحانه و میان وعده هاست مخصوصا برای ورزشکاران و با حذف واسطه ها با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده می رسانید. فقط لطفا درباره قیمت محصول، نحوه سفارش و ارسال توضیحات بیشتر درج بفرمایید. باتشکر مجدد از مجموعه سان

  4. سلام خسته نباشید
    من قصد سفارش کرده بادام زمینی را از این سایت داشتم امکان دارد به صورت کیلویی این محصول را برایم ارسال کنید؟

    • سلام وقت بخیر
      ثبت های خرید به صورت عمده می باشد و برای ثبت خرید به صورت عمده لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  5. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  6. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام خانم نیازی عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  7. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.
    کره بادام زمینی بسیار مفید و خوشمزه است.

  8. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام وقت بخیر
      برای ثبت خرید به صورت عمده لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  9. سلام خسته نباشید
    خواص درمانی کره بادام زمینی رو بیشتر توضیح بدید ممنون

  10. متاسفانه بنده هنوز از کره بادام زمینی استفاده نکردم اما تعریفشو زیاد شنیدم حتما خرید میکنم و ازش استفاده میکنم

  11. کره بادام زمینی برای صبحانه خیلی جذاب و مقویه . برای کسایی که ورزش میکنن هم خیلی توصیه میشه . چون پروتئین و کالری بالایی داره و نیازهای ورزشکاران را تامین میکنه .

  12. سلام
    انشاالله که سر بلند و پیروز و در کارتون موفق باشید

  13. عالیه من عاشق کره بادام زمینی هستم
    مزه اش فوق العاده اس

  14. من باشگاه بدنسازی میرم همیشه از کره بادوم زمینی توی میان وعده هام استفاده میکنم . خیلی خوشمزه است و ارزش غذایی بالایی داره ‌. مصرفش رو به همه ورزشکارا پیشنهاد میکنم .

  15. کره بادام زمینی یک میان وعده عالی برای لاغری و کاهش وزن هست.

  16. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  17. با عرض سلام و خدا قوت
    محصول شما بسیار خوش طعم بوده و رژیمی است. دارای دو ویژگی زیر می‌باشد:
    طعم خوب
    کیفیت بالا

  18. با سلام
    یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات که بادام زمینی است که هم برای کودکان و هم برای ورزشکاران مفید است و خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت این محصول هم مهم است من از این سایت تهیه میکنم و کیفیت عالی دارند.

  19. سلام وقت بخیر
    من کره بادام زمینی همیشه صبحانه مصرف میکنم و اینکه خیلی مفید و پر خاصیت می باشد و اینکه واقعا خیلی خوبه به صورت عمده قیمت کم میدین من هم میخوام بخرم

  20. سلام‌ واقعا کره بادام زمینی های شما خوشمزه وبا کیفیت هست قیمت بسیار مناسب دارید ممنون بابت سایت خوبتون و معرفی این کره بادام زمینی

  21. کره بادام زمینی را به خاطر طبع گرم و خاصیت تقویت حافظه اش به عنوان چاشت به همراه عسل و نان تست مصرف می کنیم که بسیار خوشمزه می باشد.

    • برای کسانی که کره بادام زمینی یا به طور کلی حبوبات منبع غذایی اصلی‌شان محسوب می‌شود، کمبود متیونین می‌تواند خطرناک باشد. همچنین برخی مطالعات نشان داده‌اند که متیونین می‌تواند باعث افزایش طول عمر در موش‌ها شود اما هنوز مشخص نیست که روی انسان نیز چنین تاثیری می‌گذارد یا خیر.

  22. سلام و ارادت
    کره بادام زمینی رو شرکت های زیادی تولید میکنند
    ما از این سایت سفارش دادیم واقعا عالیه خیلی رضایت بخشه

  23. سلام و عرض ادب. کره ی بادام زمینی ،یکی از خوشمزه ترین محصولاتی هست که سر سفره ی صبحانه ما همیشه هست. این محصول بسیار مقوی است و وقتی کمی از ان نوش جان می کنید ،تا ساعت ها شما رو سرزنده و با انرژی نگه میداره.خوردن کره بادام زمینی به همراه نان تست هم بعنوان میان وعده میتواند احساس سیری به شما بدهد و از پر خوری شما جلوگیری کند.

    • از آنجایی که کره بادام زمینی حاوی چربی بالایی است، هر ۱۰۰ گرم کره شامل ۵۸۸ کالری می‌شود و علی رغم این میزان چربی، مصرف منظم بادام زمینی می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

    • سلام جناب صلح جو عزیز
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  24. خواستم تشکر کنم از برند سان و سایت خوب سان خشکبار که بخش مشاوره و فروش آن بنده را بسیار خوب راهنمایی کردن در جهت خرید بهتر کره بادام زمینی خوشمزه درود بر شما و ممنون از سایت خوبتان

  25. از وقتی کره بادام‌زمینی استفاده میکنم تمام روز احساس سیری میکنم و شاداب تر به نظر میرسم ، از هر نظر بهترین صبحانه و میان وعده به حساب میاد فروشگاه داران گرامی میتونن به صورت عمده به راحت ترین شکل ممکن خریداری کنند.

  26. سلام وقت بخیر
    خیلی عالی بود از سایت شما سفارش دادم کره بادام زمینی را خوشمزه و با کیفیت بود

  27. مشرف کره بادام زمینی خطر پیشرفت دیابت رو کاهش میده و فیبر و اسیدهای چرب موجود در اون کمک میکنه تا انرژی لازمو از اول روز تا نیمه شب حفظ کنید

  28. سلام وقت بخیر
    من همیشه کره بادام زمینی رو بعد از ورزش می خورم پروتئین بالایی دارد و بینظیر است

  29. سلام، وقت بخیر برای سفارش خرید کره بادام زمینی خوشمزه بصورت عمده چه اقدامی لازم است انجا بدم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام وقتتون بخیر
      جهت ثبت سفارش به صورت عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  30. گره بادام زمینی سرشار از منیزیم این میزان در حدود دوازده درصد از منیزیم مورد نیاز بدنه

  31. سلام واقعا طعم عالی و در کنار سایر مسایل صبحانه عالی است . من از محصول تولید داخلی با اطمینان استفاده می کنم .

  32. سلام، وقت بخیر خرید قبلی از این سایت واقعا خوب بود و راضی بودم. اگر قصد خرید دارید این سایت رو از دست ندین

  33. کره بادام زمینی این سایت عالیه و بچه ها عاشق این کره بادام زمینی هستند من که از این محصول استفاده کردم و راضیم امیدوارم شما هم راضی باشید .

  34. مصرف این کره در حفظ ارامش و افزایش خونسردی موثره و کمک میکنه تا به استرستون غلبه کنید

  35. سلام، وقت بخیر نماز و روزه ها تون قبول باشه کیفیت محصولات واقعا خوب بود من راضی بودم از خریدم برای شما نمونه میفرستن تا از کیفیت مطمئن بشید. ممنون از سایت خوبتون

  36. سلام قیمت های این محصول تون رو بفرمایید خیلی خوش مزس کره بادوم زمینی حتما باید بخرم ازتون ممنونم واقعا تحویل چ تایمی بهم میرسه

  37. سلام من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید . من از کره بادام زمینی لذت می برم.

  38. در بسیاری از کره های بادام زمینی فراوری شده به منظور افزایش غلظت مواد از روغنهای گیاهی هیدروژنه استفاده میکنن که این مواد سبب التهاب میشن

  39. سلام، وقت بخیر حمل و نقل محصولات و ارسال اون واقعا سر وقت انجام شد. در زمان تعیین شده به دستم رسید ممنونم

  40. برای خرید دنبال محصولات طبیعی ک چربی یا شکر افزوده ندارند یا مقدارش بسیار کم است باشید
    مرسی از سایتتون

  41. سلام، وقت بخیر هزینه ارسال بر عهده ماست میشه در این مورد توضیح بدید؟ چه موقع به دست ما میرسه؟؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  42. سلام، وقت بخیر اطلاعاتی که در مورد سفارش کره بادام زمینی خوشمزه با قیمت مناسب در این مقاله ارائه کردید واقعا درست بود

  43. سلام، وقت بخیر برای خرید چک قبول می کنید؟ یا نه فقط اینترنتی فروش دارید؟ فرم رو پر کردم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام وقت بخیر
      به دلیل زیاد بودن تعداد شما عزیزان همکاران ما به نوبت در اسرع وقت باشما ارتباط خواهند گرفت.

  44. سلام وقتتون بخیر
    کره بادام زمینی ماده ی غذایی با ارزش بالایی است که به عنوان صبحانه و میان وعده بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
    خواص بی نظیر آن شامل تقویت حافظه، رشد استخوان ها، پیشگیری از سرطان، رفع یبوست و‌‌‌.‌‌..می باشد‌‌.
    ما این محصول مرغوب و خالص را از سایت شما تهیه کردیم. به دوستان توصیه میکنیم حتما تهیه کنند و از کیفیت ِآن لذت ببرند.

  45. سلام
    به دلیل بالا بودن میزان فیبر در بادام، تحرکات روده بزرگ افزایش پیدا می کند. زمانی که روده بزرگ در سلامت به سر می برد، خطر تشکیل سرطان کاهش پیدا کرده بنابراین، مصرف بادام می تواند خطر ابتلا به این سرطان را کاهش دهد.

  46. سلام و درود بر شما عزیزان امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  47. یکی از مقوی ترین صبحانه ها کره بادام زمینی است.
    میتواند تا مدتی شمارو سیر نگه دارد چون حاوی پروتئین و چربی است

  48. سلام
    من از محصولات سایت شما خرید کردم و بسیار راضی بودم. کیفیت محصولاتتون واقعا بالابود

  49. سلام خسته نباشید.. میخاستم بدونم آیا نمایندگی هم قبول میکنید برای شهرستان آمل ممنونم که وقت میزارید

    • سلام اقای عرب عزیز
      درخصوص اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  50. سلام و عرض ادب
    باعث افتخار است که با سایت شما که محصولش بادام است آشنا شدم

  51. سلام دوست گرامی برند شما برای صادرات دارای چه شرایطی میباشد لطفا شرایط همکاری مجموعه بزرگ خود را به بنده اطلاع دهید.

    • سلام وقتتون بخیر
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  52. سایتتون واقعا عالیه من یه بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون

  53. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام خانم بزرگی عزیز
      جهت ثبت سفارش لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  54. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟

    • سلام خانم وارسته عزیز
      برای اطلاع از قیمت لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. سلام من سفارش دادم برای مغازم به صورت کلی عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت تهیه کنید

  56. خیلی ممنون از شما بسته من خیلی زود دستم رسید این که تسریع در رساندن بسته می کنید تشکر

  57. سلام .خسنه نباشید .ببخشید میگه فول یودانی می شه یک کره ازش ساخت؟
    شما کره ی فول سودانی می فروشی یا فول سودانی؟این کره ی فول یودانی از خودش فول درست میکنید؟قیمت اش چنده؟می شه خزید از این سایت؟

    • سلام آقای امیری عزیز
      جهت اطلاع از قیمت و پاسخ سوالاتتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  58. سلام وقتتون به خیر
    خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم

  59. من واقعا از نحوه فرستادن بار شما به شهرم راضی هستم
    محصولات بدون هیچ خسارتی بدستم رسید مرسی

  60. استفاده از کره ی بادام زمینی باعث میشه از پیشرفت دیابت به شدت کاهش پیدا کنه

  61. با سلام و وقت بخیر. خسته نباشید.
    شرایط ارسال و پرداخت هزینه کره بادام زمینی بصورت عمده را می شود توضیح دهید. با تشکر.

    • سلام کاربر گرامی
      لطفا برای دریافت پاسخ سوال خود با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. و یا فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  62. با سلام و وقت بخیر خدمت شما
    میخواستم بدونم بسته های بادام زمینی چند گرمی هستند و اینکه بصورت مستقیم اقدام به فروش دارین درسته ؟

    • سلام جناب حسینی عزیز
      برای دریافت سریع پاسخ سوال خود با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

  63. سلام و وقت بخیر . مطلب مفیدی بود و محصول کره بادام زمینی اگه در حد یک شیشه بخوام لطفا قیمتش رو بگید و آیا اصلا شیشه ای دارین ؟ چند گرمی دارین ؟ یا کیلویی هست ؟ لطفا توضیح بدید. با تشکر

    • سلام وقتتون بخیر
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  64. با سلام و وقت بخیر. خوردن بادام زمینی ها و سایر آجیل ها می توانند به کاهش یا حفظ وزن سالم کمک کنند. ممنونم

  65. کره بادام زمینی خواص بی‌نظیری دارد و برای ساخت عضله عالیه به ورزشکار ها و کسانی که باشگاه مبرن مربی ها سفارش میکنند

  66. آیا مجموعه شما به غیر از کره بادوم زمینی، خود بادوم زمینی هم می فروشه یا نه؟
    اگر فروش دارید سایتش رو معرفی کنید لطفا

    • سلام خانم شیبانی عزیز
      مجموعه ما فعلا همین محصول را ارائه می دهند برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  67. من از شما خرید کردم خیلی عالی بود طعم خیلی خوبی داشت واقعا دوس داشتمش

  68. سلام حداقل مقدار خرید از مجموعه چقدر هست اگه توضیح بدین یه دنیا ممنون میشم ازتون تشکر از شما و مجموعه خوبتون تشکر

    • سلام وقتتون بخیر
      حهت پاسخ سوالتون در خصوص مقدار خرید لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  69. سلام وخسته نباشید اطلاعات خوبی راجع به کره بادام زمینی گفته شد من تا حالا مصرف نکرده بودم با این خاصیتهایی که گفته شد حتما خودم از این سایت خریداری می کنم وپیشنهاد می کنم شما هم خریدای کنید‌.

  70. سلام .وای کره بادام زمینی که عالیه بسیار خوشمزه وبسیار مغذی برای یک وعده صبحانه یا عصرانه هست .واگه میخواین باکیفیتشو داشته باشین از این سایت تهیه کنید

  71. سلام چقدر اطلاعات خوبی از سایت شما کسب کردم پسر من خیلی کره بادام زمینی دوست داره توصیه میکنم به جای هله هوله از این خوراکی ها برای بچه ها تهیه کنید

  72. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه سان و بابت توزیع و پخش کره بادام زمینی خوشمزه بصورت عمده با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. پروتئین، فیبر و اسیدهای چربِ موجود در کره بادام زمینی کمک می‌کنند تا انرژی لازم را از شروع روز تا نیمه‌ی شب حفظ کنید. همچنین در پایدار نگه داشتن قند خون مؤثرند و از افت ناگهانی آن جلوگیری می‌کنند.برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن کنید

  73. با عرض سلام و خدا قوت خدمت مجموعه سان ، یکی از میان وعده های مناسب برای کاهش وزن کره بادام زمینی است چون در کره بادام زمینی چربیهای غیر اشباع وجود دارد ، کره بادام زمینی سرشار از مواد معدنی و بسیار لذیذ است ، این محصول خطر ابتلا به دیابت را کاهش میدهد همچنین باعث تقویت حافظه و اعصاب میشود و سبب خونسردی میشود ، با تشکر از مجموعه خوب کره بادام زمینی سان

  74. کره بادام زمینی خیلی خوشمزه هست اما سنگینه و برای بعضی ها ممکنه حساسیت زا باشه. توصیه میکنم اگر حساسیت ندارید بخرید و از خوشمزگی و فوایدش بهره مند بشین

  75. سلام خدمت دوستان.کره بادام زمینی رو سفارش دادم خیلی خوب بود.

  76. سلام وخسته نباشید شخصا کره بادام زمینی خیلی دوست دارم آیا طعم های متنوع دیگری هم دارید

    • سلام وقت بخیر
      فعلا مجموعه ما همین محصول را ارائه میدهند برای اطلاع بیشترلطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  77. سلام ممنون از مطالب مفیدتون عالی بود کره بادام زمینی خیلی مغزی و اینکه برای صبحانه یک صبحانه مفید و کاملیه.

  78. سلام بادام هاتون خیلی با کیفیت بود فکرشو نمی کردم میخوام باز هم سفارش بدم

  79. بسته ای چنده کره بادام زمینی هاتون شنیدم خیلی خوشمزس تا حالا نخوردم میخوام امتحانش کنم متشکرم

  80. با سلام و خسته نباشید
    مصرف کره بادام زمینی به دلیل داشتن کربوهیدرات و پروتئین های بسیار زیادی که داره برای ورزشکاران توصیه میشه

  81. با سلام. کره بادام زمینی یه انتخاب خوب برای صبونه اس. ازش غافل نشید.

  82. کره بادام زمینی عالی است برای صبحانه . از سایت شما بازدید کردم و خوشم آمد و حتما از شما خرید خواهم کرد . نحوه سفارش دادن به شما چگونه است .

    • سلام وقتتون بخیر
      جهت ثبت سفارش لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  83. سلام ممنون بابت مطالبتون من برا فرزندانم از این محصول استفاده میکنم چرا که سر شار از مواد معدنی و برای شروع یه روز خوب انرژی زیادی تولید میکنه

  84. درود و سلام محضر شما عزیزان زحمتکش جهادگران
    از خرید قبل ام که از فروشگاه آنلاین شما انجام دادم کاملا راضی بودم
    خدا خیرتان دهد
    محصول شما را به دوستانم هم معرفی خواهم کرد چون خوب بود
    مچکر

    • سلاموقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  85. یکی از محصولاتی که بسیار جای پیشرفت داره کره بادام زمینی هست من برای صادرات این کالا اقدام می کنم با همکاری شما انشالله

  86. عرض احترام به مدیریت وزین سایت سان خشکبار
    من کره بادام زمینی خریداری کردم و عالی بود و برای کسانی که تردید دارند پیشنهاد میشه
    ممنون از سایت خوبتون

  87. سلام روزتون بخیر
    خریداری کردم کیفیتش عالی بود به دوستانی که قصد خرید دارند حتما پیشنهاد میدم

  88. سلام و درود
    ما سفارش دادیم محصول رو و قیمت مناسبی داشت
    انشاالله که سر بلند و پیروز و در کارتون موفق باشید

  89. سلام خسته نباشید
    ما سفارش دادیم محصول رو و قیمت مناسبی داشت
    انشاالله که سر بلند و پیروز و در کارتون موفق باشید

  90. سلام روز بخیر
    من از نحوه ی حمل و نقل محصول در مرحله قبل راضی نبودم ممنون از نحوه ارسال بار جدید

  91. سلام وقت بخیر
    میخواستم نحوه حمل و نقل و بسته بندی این محصول رو بدونم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  92. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم
    سپاس از لطف شما

  93. سلام برای کشور ترکیه و شهر دبی هم ارسال دارید؟ مشتری های خوبی رو میشناسم

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان در خصوص صادرات لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  94. سلام برای کشور مالزی و شهر ناگویا هم ارسال دارید؟ مشتری های خوبی رو میشناسم

  95. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

  96. سلام روز بخیر
    امیدوارم با پاسخگویی صحیح و پشتیبانی مناسب بتونیم با خیال راحت همیشه از این سایت خرید کنیم

  97. سلام ظهرتون بخیر
    از محصولات این سایت استفاده کردم. محصولات به نسبت سایت های دیگر از قیمت خوبی بر خوردار است

  98. سلام ظهرتون بخیر
    از کره بادام زمینی این سایت استفاده کردم. محصولات به نسبت سایت های دیگر از قیمت خوبی بر خوردار است

  99. درود دوست گرامی عزیز جان برای شروع تجارت حجم باری
    که مشخص کردید خارج از عرف است لطفا بررسی فرمایید.

  100. میشه لطف کنین حداقل قیمت رو عرض کنین؟و اینکه حداقل بعد از سفارش، کره بادام زمینی مورد نظر چند روزه به دست مشتری میرسد؟

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  101. سلام خدا قوت
    من اوایل کلا از بادام زمینی و بو و مزه اش متنفر بودم.
    ولی با مصرف محصولات شما الان عاشقشم. کره بادوم زمینی عالی هست برای صبحانه همراه با عسل

  102. سلام روزه نمازاتون قبول باشه
    اطلاعات مفیدی در سایت گذاشتید عالی بود فقط یک سوال کره ها چند روزه به دست مشتری میرسه؟

    • سلام خانم سارایی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  103. من کره بادوم زمینی خیلی دوست دارم همیشه خریداری می کنم به همه پیشنهاد می کنم این محصول خوبو تهیه کنن

  104. سلام وقت بخیر، میخاستم ازتون خرید عمده داشته باشم لطفا راهنماییم کنید

    • سلامآقای لهراسبی بزرگوار
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  105. من از این سایت خرید کردم و واقعا کیفیت محصولاتشون خوب بود توصیه می کنم حتما خرید کنید

  106. من از سایتتون خرید کردم و واقعا کره بادوم زمینی که خریدم خوشمزه بود ممنون از سایت خوب شما

  107. من از سایتتون خرید عمده داشتم و بسیار از کیفیت محصول و نحوه پاسخگوییتون راضی بودم و به همکارانم نیز این سایت پیشنهاد کردم، تشکر از سایت خوب شما

  108. من از سایتتون خرید عمده داشتم از کیفیت محصولات و تیم پشتیبانی خوبتون کمال تشکر رو دارم

  109. کره بادام زمینی یکی از مواد مغذی می باشد که از بادام زمینی های قاره آمریکای جنوبی به دست می آید. افراد سنین مختلف به خصوص کودکان از مصرف این ماده مغذی بسیار لذت می برند. در این مطلب می خواهیم در مورد خواص کره بادام زمینی برای کودکان صحبت کنیم.

  110. خیلی از مادران از مشکلات گوارشی کودکان خود رنج می برند. استفاده از کره بادام زمینی در غذاهای مختلف به این مادران توصیه می شود؛ زیرا این کره دارای مقدار زیادی پتاسیم، فیبر و نیاسین می باشد که هر کدام می توانند بر عملکرد دستگاه گوارش تاثیر خوبی بگذارند و سبب بهبود بیماری های مرتبط با دستگاه گوارش شوند.

  111. واقعا طعم مزه عالی ای داشتن محصولاتتون و واقعا برای من طعم و تازگیش لذت بخش بود خیلی ممنونم ازتون واقعا عالی بود

  112. سلام خسته نباشید.
    کره بادام زمینی طبع خیلی گرمی دارند که برای فصل زمستان مناسب تره بهتر است با کره بخورید تا مزه لذیذ تری داشته باشند.

  113. وقت بخیر دوست عزیز جهت جلسه کاری برای
    روز شنبه لطفا تایم و مکان جلسه را هرچه زود تر اعلام کنیدتشکر

  114. سلام وقت بخیر
    من برای باشگاه سفارش دادم و تمامی افراد از طعم و کیفیت آن بسیار راضی بودند خواستم تشکر ویژه بکنم از شما بابت تهیه ی این محصول عالی

  115. کره بادام زمینی از محصولات مقوی در این زمینه به شمار رفته و خیلی خوبه که استفاده بشه

  116. کره بادام زمینی واقعا مقویه و برای ورزشکارا خیلی مفیده و برای چند ساعت انرژی بدنشون رو تامین میکنه

  117. سلام، خسته نباشید و خدا قوت
    بسته بندیاتون چه وزنی داره؟ در مورد نحوه سفارش هم اگر ممکنه توضیح بدید

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.د

  118. سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه سان. برای تهیه یک کیلو کره بادام زمینی، چقدر بادام باید استفاده کرد؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  119. روز بخیر دوست گرامی ایا در واتساپ پاسخگو هستید ممنون میشم جواب بدهید تشکر از سایت خوب شما

  120. ینی پیش کره های دیگه نقش شاه رو داره .
    هم پروتئین داره و هم انرژی زاست و هم درصد بالایی فیبر داره و ایمنی بدن رو هم بالا میبره .
    البته جا نمونه به سوخت و ساز بهتر بدن هم کمک میکند که این شاید تو خود بادوم زمینی نباشه اما فرایندی که در تولید کره شکل میگیره باعث میشه همچین خاصیتی رو پیدا کنه .
    من دقت کردم کره اصلا مواد اضافی نداشت و در ترکیبش هیچ مواد شیمیایی استفاده نشده بود و فقط خود بادام با یکسری ترکیب های مفید بود و
    اگه دیدیدچربی کره از آن جدا شده و در قسمت بالایی ظرفش جمع شده، یعنی طبیعی است و در آن مواد افزودنی وجود ندارد.

  121. سلام کره بادام زمینی خیلی خاصیت داره که خیلی خوشمزه هم هست و برای بدن خیلی مفید هست

  122. سلام وعرض ادب،یکی از مزیت های کره بادام زمینی اینه که با خوردن آن احساس سیری می‌شه و مصرف کره بادام زمینی همراه با نان تست یا بدون آن به‌ عنوان صبحانه‌، برای ناهار یا به‌ همراه سیب به‌ عنوان میان‌وعده می‌تواند باعث جلوگیری از پرخوری شما می‌شود این محصول فوقالعاده باکیفیته وبه تمام فروشگاها توصیه میکنم تهیه کنید ممنونم.

  123. سلام اسم کره بادام زمینی رو زیاد شنیدم.ولی نمی دونم مثل بعضی از داروها چاق میکنه یا لاغر. فقط میدونم با عسل ویا شکر می‌خورند نمیدونم اینم درسته یا نه.

  124. سلام اسم کره بادام زمینی رو زیاد شنیدم.ولی نمی دونم مثل بعضی از داروها چاق میکنه یا لاغر. فقط میدونم با عسل ویا شکر می‌خورند نمیدونم اینم درسته یا نه.

  125. سلام کره بادام زمینی یکی از پرخاصیت ترین مواد غذایی است که خیلی خوشمزه می‌باشد و برای بدن مفید است

    • سلام وقت بخیر
      برای ثبت خرید به صورت عمده لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  126. سلام برای سفارش راهنمایی میکنید چجوری باید سفارش بدیم؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  127. سلام به تقویت حافظه کمک فراوانی می‌کند و سطح یادگیری ما را بالا می‌برد.

  128. سلام تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. کره بادام زمینی دارای طبع گرم می باشد و برای سرد مزاجان خیلی مفید است.

  129. سلام به دلیل کلسیم، فیبر، موجود در آن برای رشد استخوان بخصوص در گروه سنی در حال رشد کمک می کند.برای کسانی که مشکل گوارشی دارند و یبوست، استفاده از آن باعث می شود مواد سمی از بدن دفع شود پس به حفظ سلامت روده ها کمک می کند و از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند.

  130. سلام کره بادام زمینی یکی از پرخاصیت ترین مواد غذایی است که خیلی خوشمزه می‌باشد و برای بدن مفید است و ویتامین های زیادی را به بدن ما می دهد.

  131. سلام برای ورزشکاران که ورزش های سنگین انجام می‌دهند خیلی مفید است و انرژی زیادی به آن ها می دهد.

  132. سلام کره بادام زمینی یک خوراکی مقوی و خوشمزه می باشد که برای همه گروه های سنی مناسب است.

    • سلام وقت بخیر
      برای ثبت خرید به صورت عمده لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  133. سلام از سایتتون خرید کردم از کیفیت محصولات خواستم بگو که واقعا عالیه

    • سلام جناب نصرتی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان در خصوص صادرات لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  134. سلام وقتتون بخیر ارسال به زاهدان دارید اگه دارید میشه هزینه پست رو بگید

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتون درخصوص صادراتتون لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  135. سلام به دلیل کلسیم، فیبر، موجود در آن برای رشد استخوان مفیده

  136. سلام کره بادام زمینی یکی از مواد غذایی پر خاصیت است و می توان به عنوان صبحانه و میان وعده از آن استفاده کرد

  137. سلام ،یکی از خوشمزه ترین محصولاتی هست که سر سفره ی صبحانه ما همیشه هست

  138. کره بادام زمینی در ترکیب با عسل طعم فوق العاده ای داره. حتما امتحان کنید

  139. کره بادام زمینی بسیار مفید است و برای ورزشکاران بسیار مناسب است.

  140. کره بادام زمینی میتونه یکی از خوشمزه ترین وعده های صبحانه باشه من از بادام شما خرید کردم بسیار عالی بود صد دردصد کره بادام زمینیتون عالیه.

  141. کره بادام زمینی واقعا خیلی خوش طعم هست من یکی از طرفداراشم و حتما هم از این سایت خریداری میکنم

  142. سلام خسته نباشید خوردن کره بادام زمینی به همراه نان تست بعنوان میان وعده میشه مصرف کرد

  143. سلام وقتتون بخیر کره بادام زمینی یه چیز خوبی که داره وقتی میخوری احساس سیری بهت دست میده البته کلی خاصیت مفید دیگه هم داره

  144. سلام وقتتون بخیر کره بادام زمینی یه چیز خوبی که داره وقتی میخوری احساس سیری بهت دست میده البته کلی خاصیت مفید دیگه هم داره

  145. سلام خسته نباشید.من بعد از ورزشم می خورم واقعا بهم انرژی زیادی میده

  146. سلام وقت بخیر ارسال به شهرستان دارید؟ میشه بگید چگونه باید سفارش بدم

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتان و ثبت خریدلطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  147. سلام خسته نباشید میشه مختصر از شرایط پرداخت و هزینه ارسال توضیح دهید؟

    • سلام
      در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  148. سلام وقتتون بخیر بسته بندی تون چجوریه آیا بسته های ۲۰۰گرمی هم دارید؟

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از نوع بسته بندی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  149. سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم آیا پرداخت هزینه درب منزل هم میشه انجام داد؟

    • برای پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت

  150. مطالب سایتتون واقعا عالیه خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما

  151. سلام
    من واسه صبحانه و بعضی دسر ها از این کره بادام زمینی شما استفاده میکنم و خیلی مزه لطیف و خوبی داره 😍خیلی هم با کیفیت هست👍👍

  152. سلام من کره بادام زمینی خیلی میخورم همیشه تهیه می کنم به همه پیشنهاد می کنم این محصول خوبو تهیه کنن بخصوص برای صبحانه

  153. قیمت کره بادام زمینی چنده؟هزینه ارسال به عهده مشتریه؟

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده وپاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت

  154. سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم شما فروش جزئی هم دارید؟

    • برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  155. سلام خسته نباشید فروش بصورت عمده دارید؟ میشه راهنمایی کنید چقدر باید خرید کنیم

    • سلام
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  156. سلام خیلی خوشمزه و فوق العاده بود تلخی نداشت دوس داشتم و راضی بودم از سفارشم

  157. سلام خسته نباشید یه سوال خدمتتون داشتم آیا طعم های دیگه هم دارید؟

    • سلام وقتتون بخیر
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  158. سلام واقعا خوشمزه بود من خرید کردم راضی بودم میخام باز سفارش بدم

  159. سلام
    خیلی عالی بود سفارش دادم کره بادام زمینی خوشمزه و با کیفیت بود

  160. سلام. روزتون خوش. بادام زمینی از مغزهای مورد علاقه منه و همیشه خرید میکنم. بادام زمینی های سایت شما علاوه بر طعم فوق العاده خیلی مرغوب هستند. پایدار باشید.

  161. سلام.برای سفارش خرید کره بادام زمینی بصورت عمده چه اقدامی لازم است انجام داد لطفا راهنمایی کنید

  162. سلام. وقتتون بخیر. کره بادام زمینی خیلی خوشمزه هست و علاوه براون خاصیت خیلی زیادی داره و ما بخاطر همین خواص همیشه توی برنامه غذایی داریم. این سایت رو پیشنهاد میکنم حتما برای خرید بادام و کره بادام زمینی

  163. کره بادام زمینی را از چه نوع بادام زمینی هایی فرآوری می‌کنید و کارگاه و کارخانه شما آدرس دقیقش در کجاست

  164. سلام با خوردن کره ی بادام زمینی باعث میشه دیابت کاهش پیدا کنه.

  165. سلام فروش جزي دارید؟ نمایندگی دارید یا فروشتون فقط آنلاین هست؟

    • سلام وقتتون بخیر
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  166. سلام وقتتون بخیر کره بادام زمینی که از سایت شما خریداری کردم بسیار خوشمزه بود میخواستم دوباره سفارش بدم ممنون از سایت خوبتون

  167. زنان به طور کلی بیشتر درمعرض چاقی در مراحل مختلف زندگی هستند….
    این می تواند پس از حاملگی یا تغییرات هورمونی، یائسگی یا افسردگی باشد …
    و مشاهده می شود زنانی که کره بادام زمینی را در رژیم غذایی خود حداقل دو باردر هفته دارند..
    ریسک کمتری در چاقی دارند. برای جلوگیری از چاقی، توصیه می شود به طور منظم بادام زمینی بخورید.

  168. عوارض بیش از حد مصرف کره بادام زمینی عبارتند از: افزایش فشار خون، و تاثیر مخرب بر قلب و دیابت و……

  169. یکی از مهم ترین آلرژن ها می تواند بادام زمینی باشد. آلرژی می تواند به طور بالقوه خطرناک باشد. برای افرادی که به بادام زمینی و محصولات بادام زمینی حساسیت دارند توصیه می شود که از آن ها اجتناب کنند
    با توجه به خاصیت یک می تواند ان میوه حساسیت هم داشته باشد که باید در نظر گرفته شود

  170. سلام وقتتون بخیر، اطلاعات مفیدی در سایتتون گذاشتید عالی بود فقط یک سوال محصول چند روزه به دست مشتری میرسه؟

    • سلام وقتتون بخیر
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  171. کره بادام زمینی واقعا خیلی چیز خوش مزه ای هست و البته به این بستگی داره که از چه نوع بادام زمینی گرفته شده باشه و این که چه میزان دستگاهش له کرده باشه که مثلا دون دون هست یا نه و این که آیا با طعمی ترکیب شده یا خیر.

  172. سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر
    من کره بادام زمینی رو همیشه از سایت شما میخرم
    الان تو سطح شهر و تو همه فروشگاه ها مارک های مختلف کره بادام زمینی هست
    اما واقعا نمیشه به هر برندی اعتماد کرد
    پر از مواد افزودنی دارن و …
    ولی این سایت بارها امتحان خودشو پس داده
    همچین محصولاتی رو فقط باید از جاهای مطمئن و همیشگی خرید
    من که هر دفعه خریدم ازتون بسیار راضی بودم
    بسیار خوش طعم بود
    ممنون از کره بادام زمینی درجه یک و بی‌نظیری که دارید
    تشکر.

  173. کره بادام زمینی از طمع و مزه ش نگم براتون بسیار طمع بی نظیری دارد در وعده های صبحانه میتوان مصرف کرد مخصوصا برای کودکان بسیار مفید می باشد.

  174. سلام وافعا هم مزه عالی هم کیفیت من از وقتی سفارش دادم و اونهمه اطلاعات خوندم درموردش هیچوقت دریغ نمیکنم از خوردنش به شما هم پیشنهاد میکنم

  175. سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان عزیز و دوست داشتنی:
    کره بادام زمینی یکی از بهترین محصولات با کیفیت و درجه یک می‌باشد که می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد برای مثال امروزه افرادی که باشگاه بدن‌سازی ‌می‌روند سعی می‌کنند از این نمونه محصولات نیز استفاده کنند و می‌تواند بسیار کارایی داشته باشد اگر قصد خرید دارید می‌توانید بر اساس نیازی که دارید از این سایت اقدام به خرید کرده و درب منزلتان آن محصول را تحویل بگیرید.

  176. سلام وخدا قوت کره بادام زمینی محصولی است مورد علاقه همه گروه های سنی وبه ویژه برای کودکان توصیه می شود. خواص دارویی ودرمانی زیادی دارد و از عطر وطعم عالی برخوردار است

  177. غذایی پر کیفیت و خاصیت دار ک می تونه استفاده خوبی داشته باشه همین کره بادام زمینی هستش

  178. سلام خسته نباشید
    کیفیت کره بادام زمینی های سایت شما خیلی بی نظیر هست ممنون از شما

  179. سلام
    کره های بادام زمینی این سایت فوق العادن . خرید کنید و از طعم آن لذت ببرید.

  180. سلام خسته نباشید
    کره بادام زمینی برای افرادی که دچار کبد چرب هستن مفید هست؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوال تخصصی تون لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران متخصص ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  181. سلام وقتتون بخیر
    کره بادام زمینی چقدر کالری داره؟ و چقدر چربی داره؟

    • سلام آقای جهانشاهی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  182. کره بادوم زمینی خوب یعنی ، تولید ایران باشد و بوجود اوردن بازار مناسب زمینه را برای صادرات این محصول را در پی خواهد داشت

  183. ببخشید بسته هاش چند گرمی هست واینکه چربی زیادی که ندارن؟ برای دیابتی ها مناسب هست یا نه؟

    • سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند.

  184. با سلام و وقت بخیر ، کره بادام زمینی همراه با نون تست از برای صبحانه بسیار خوشمزه و مفید هست، انتخاب و خرید کره بادام زمینی اصل و خالص هم خیلی مهمه باتشکر از مجموعه شما که بهترین کره بادام زمینی ها رو دارد

  185. قیمت محصولاتتون به صورت عمده چقدره؟و خرید عمده شامل تخفیف هم میشه؟

    • سلام جناب امیری عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  186. سلام محصولات شما واقعا بینظیره و بسیار خوشمزه چندین بار از شما خرید کردم هر دفعه راضی تر از قبل بودم.

  187. کره بادام زمینی جزو واجبات صبحانه منه. خیلی خوشمزست. حتما این دفعه از شما خرید میکنم چون تعریفتون رو خیلی شنیدم

  188. سلام سفارش هامون به موقع رسیدند واقعا عالی و خوشمزه بود.مزه اش کاملا تازه بود و با بازاری فرق داره قشنگ مشخصه خلاصه…واقعا دستتون طلا..

  189. سلام وقت خوش
    کره بادام زمینی قیمتش خیلی گرونه ولی من از سایت شما با قیمتی خیلی کمتر با تعداد بالا خریدم چون خیلی هم مصرف میکنیم

  190. کره بادام زمینی علاوه بر این که خوش مزه هست قیمتش هم کمی بالاس

  191. سلام و عرض ادب
    کره بادام زمینی یکی از خوشمزه ترین ها و در عین حال مفید ترین هاست و برای کسایی که ورزش میکنن خیلی خوبه من خودم همیشه برای وعده صبحانه استفاده میکنم و خیلی برام کیفیتش مهمه از سایت شما تهیه کردم و واقعا راضی بودم خواستم نظرمو به اشتراک بزارم ممنون از محصول خوبتون

  192. سلام و خسته نباشید به مجموعه خوب سان و تشکر از کره بادام زمینی های خوبشون که انتخاب رو برا همه راحت کرده

  193. سلام
    من مدت هاست صبح ها کره بادام زمینی استفاده می کنم،کره بادام زمینی ای که از سایت شما سفارش دادم کیفیت و مزه خوبی داشت

  194. سلام خسته نباشید
    بچه های من عاشق کره بادام زمینی هستن از سایت شما با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کردم واقعا راضی بودم

  195. سلام و وقتتون بخیر ازخریدم راضی ام واقعا بادامهای پر و تازه ای و از همه مهمتر اینکه خارجی نیست درضمن من در بسته بندی مناسب خریدم امیدوارم کیفیتش همچنان خوب باشه

  196. کره بادام زمینی خواص و فواید شگفت انگیزی دارد، همچنین مصرف کره بادام زمینی برای سلامت بدن بسیار مفید است و به درمان بیماری ها کمک شایانی می کند.

  197. کره بادام زمینی هاتون خیلی خوشمزه بود من همیشه توی تایم روز مخصوصا صبح ها ازش استفاده میکنم و لذت میبرم اگه بخوام یه بسته چندتایی دیگه سفارش بدم باید به همون روش قبل اقدام کنم برای خرید؟

  198. سلام وقتتون بخیر، تعداد عمده میخواستم خرید کنم بصورت کیلویی کف تا چند کیلو امکانش هست بخرم.

  199. به تقویت حافظه کمک میکندو سطح یادگیری را بالا می‌برد.به دلیل کلسیم، فیبر، موجود در آن برای رشد استخوان خوب است.

  200. سلام. یکی از مقوی ترین کرم ها. کرم بادوم زمینی هست. پیشنهاد میکنم حتما مصرف کنید.

  201. سلام ویتامین های ک توی بادام زمینی هستش برای ورزشکارانی ک ورزش سنگین انجام میدن خیلی براشون عالیه

  202. کره بادام زمینی بسیار مغذی و مقوی بوده و میتونه به عنوان یک وعده غذایی با ارزش در هنگام صبحانه مصرف شود

  203. با سلام وعرض ادب، از سایت خوبتان بازدید کردم و به دلیل تعریف های زیادش در کامنت ها کره بادام زمینی سفارش دادم همچنین کره بادام زمینی سرشار از فیبر وانرژی است به استحکام استخوان ها کمک میکند و اکنون بسته بنده به دستم رسیده است و میخواستم بدانم شما به صورت حضوری هم فروش دارید؟ و اگر دارید شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

  204. سلام وقت بخیر من از این سایت کره بادام زمینی خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت و از نظر قیمت بسیار مناسب بود این سایت را به شما هم توصیه می کنم

  205. سلام برشما فرم خرید را براي شما پرکردم و فرستادم با توجه به اینکه زمان کمی دارم لطفا در اسرع وقت اطلاع دهید

  206. امکان همکاری با تولیدکنندگان کره بادام زمینی خوشمزه بصورت عمده با بهترین کیفیت در شرکت شما وجود داره؟ شرایطش چیه؟ چه طور با این تولید کنند ها ارتباط بگیرم؟

  207. چون بادام سرشار از فیبر است و مثل سایر غذاهای دارای فیبر می‌تواند از یبوست جلوگیری کند. بنابرین استفاده از کره بادام زمینی بسیار مفیده.

  208. سلام وقت بخیر.کره بادوم زمینی قیمتش چنده؟
    نحوه ی سفارش به چه صورته؟

  209. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه و همیشه انقد پر انرژی

  210. سلام، کره بادام زمینی یکی از مواد غذایی پر خاصیت است و می توان به عنوان صبحانه و میان وعده از آن استفاده کرد.به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. کره بادام زمینی دارای طبع گرم می باشد و برای سرد مزاجان خیلی مفید است.
    به تقویت حافظه کمک فراوانی می‌کند و سطح یادگیری ما را بالا می‌برد. همچنین به دلیل کلسیم، فیبر، موجود در آن برای رشد استخوان بخصوص در گروه سنی در حال رشد کمک می کند

  211. سلام وقتتون بخیر بادام زمینی هاتون خیلی خوشمزه است برای گروهای سنی درحال رشد بسیار مفید است با تشکر از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما